دفتر حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

ارائه خدمات حقوقی به سهامداران و شرکت های عضو گروه

دفتر حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

ارائه خدمات حقوقی به سهامداران و شرکت های عضو گروه

دفتر حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

Office of Advocacy and Legal Advice Alborz
دفتر حقوقی البرز، با حمایت گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز و با مشارکت وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز و مشاورین حقوقی ، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و حقوقدانان و اساتید برجسته حقوق تاسیس گردیده و سعی دارد گامی مثبت در جهت ارائه خدمات حقوقی و آموزش های عمومی و نشر کتب به سهامداران و شرکت های عضو گروه بردارد.
این دفتر آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه وکلا و حقوقدانان و مولفین و ناشرین حوزه حقوق و قوانین بصورت مشارکتی اعلام می نماید.جهت مذاکره حضوری همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:
02122981922
پست اکترونیک : Vakil220@gmail.com

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

شماره 59961 /ت59105هـ تاریخ 10 /6 /1400 بسمه تعالی "با صلوات بر محمد وآل محمد" معاونت حقوقی رییس جمهور – معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده هیئت وزیران در جلسه 7 /6 /1400 به پیشنهاد مشترک معاونت حقوقی رییس جمهور و معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده به استناد تبصره اصلاحی بند (1) ماده (3) قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور - مصوب 1389 - تصویب کرد: 1 - از تاریخ ابلاغ این تصویبنامه، مصوبات مندرج در فهرست پیوست شماره (1) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اعم از اینکه منتفی یا اجرا شده یا به موجب قانون یا مصوبه لاحق، نسخ ضمنی گردیده باشد، به نحو مذکور در پیوست‌، نسخ صریح می ‌شود. 2 - فهرست مصوبات معتبر هیئت وزیران و کمیسیون ‌های موضوع اصل (138) قانون اساسی و نمایندگان ویژه رییس جمهور در موضوع زنان به شرح پیوست (2) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اعلام می‌ شود. معاونت حقوقی رییس جمهور موظف است با همکاری معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده به نحو مقتضی نسبت به نشر و اطلاع ‌رسانی متن تنقیح‌ شده این مصوبات، اقدام ‌کند. 3 - فهرست مصوبات منسوخ صریح یا غیرمعتبر با انقضای زمان اجرا، به شرح پیوست‌ های شماره (3) و (4) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، می ‌باشد. 4 - اعلام اعتبار یا نسخ بخشی از یک مصوبه، به شرح بندهای بالا، به مفهوم اعتبار یا عدم اعتبار سایر بخش ‌های آن مصوبه نیست مگر آن که در پیوست ‌ها تصریح ‌شده باشد و نیز اعلام عدم اعتبار یک مصوبه به ‌منزله احیا شدن مصوباتی که قبلا به موجب آن لغو شده است نمی ‌باشد. 5 - ارایه هرگونه پیشنهاد در موضوع زنان جهت تصویب در هیئت وزیران، منوط به تعیین آثار تنقیحی آن بر تصویب نامه حاضر است. 6 - معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده موظف است با همکاری معاونت حقوقی رییس جمهور هر سال نسبت به بروزرسانی پیوست‌ های این تصویب نامه، اقدام و آن را برای تصویب به هیئت‌ وزیران ارایه کند.