دفتر حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

ارائه خدمات حقوقی به سهامداران و شرکت های عضو گروه

دفتر حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

ارائه خدمات حقوقی به سهامداران و شرکت های عضو گروه

دفتر حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

Office of Advocacy and Legal Advice Alborz
دفتر حقوقی البرز، با حمایت گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز و با مشارکت وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز و مشاورین حقوقی ، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و حقوقدانان و اساتید برجسته حقوق تاسیس گردیده و سعی دارد گامی مثبت در جهت ارائه خدمات حقوقی و آموزش های عمومی و نشر کتب به سهامداران و شرکت های عضو گروه بردارد.
این دفتر آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه وکلا و حقوقدانان و مولفین و ناشرین حوزه حقوق و قوانین بصورت مشارکتی اعلام می نماید.جهت مذاکره حضوری همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:
02122981922
پست اکترونیک : Vakil220@gmail.com

دفتر حقوقی البرز با همکاری ناشرین معتبر امکانات مناسبی برای چاپ کتب اساتید و دانشجویان و نیز محقیقن علوم مدیریتی فراهم آورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66900518 تماس حاصل فرمائید.

کلیه مراحل تدوین و گردآوری، تایپ و صفحه ارایی، ویراستاری، طراحی جلد و آرم ، اسکن و  عکاسی، چاپ و نشر، صحافی انواع جلد های شومیز و سنتی و برجسته و ...، پخش و معرفی کتاب با امکان استفاده از تسهیلات چاپ کتاب تا 10 میلیون تومان از طریق این مرکز فراهم گردیده است.

برای شروع در ابتدا فرم درخواست چاپ کتاب (فرم ذیل) را تکمیل و از طریق فکس 66905331 یا پست الکترونیک vakil220@gmail.com ارسال فرمائید. پس از تایید موضوعی جهت چاپ و برآورد قیمت و بازارسنجی، پیشنهادات ناشر در مورد نحوه سرمایه گذاری و مشخصات کتاب و تیراز پیشنهادی ارسال می گردد. در صورت توافق مولف قرارداد نشر منعقد و کتاب بین 2-3 ماه از زمان تحویل فایل تکمیل شده منتشر و توزیع می گردد.

5 % تخفیف ویژه اساتید، دانشجویان ارشد و دکتری حقوق در نظر گرفته شده است.

امکان استفاده از تسهیلات چاپ کتاب تا سقف 10 میلیون تومان برای کلیه فارغ التحصیلان رشته های حقوق از طریق دفتر حقوقی البرز.

 


 
 

 

 

در جدول ذیل مشخصات یک کتاب و بهای تمام شده برای مولف، بطور مثال، آورده شده است. مبانی محاسبه قیمت ها در سال 1394 می باشد.